מה הוא הפנס הטוב ביותר ליציאה לקמפינג?

בין אם אתם אנשי שטח מנוסים או רק יוצאים מדי פעם לאיזה קמפינג בשטח עם החברים או המשפחה, פנס אמין הוא מוצר חיוני. לא רק שזה שפנס יעזור לכם להתמצא בחושך, אלא הוא גם יהיה שם לצידכם על מנת לאותת לעזרה, במקרה הצורך. עם כל כך הרבה פנסים שונים בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם לבחור. הנה הצצה לכמה מהפנסים הטובים ביותר לקמפינג, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

הפנסים הטובים בשוק לקמפינג

פנס אחד שפופולרי בקרב אנשי שטח הוא פנס ה-Black Diamond Spot 325. פנס זה קל משקל ובעל אלומה בהירה, מה שהופך אותו מושלם להתמצאות בחושך. יש לו גם מצב אור אדום, שניתן להשתמש בו לקריאת מפות או בדיקת ציוד בתנאי תאורה חלשה.

פנס נהדר נוסף לקמפינג הוא פנס Petzl Tikka RXP. פנס זה הוא גם קל משקל ובעל אלומה בהירה. יש לו גם מצב אור אדום ופונקציית SOS strobe, שבה ניתן להשתמש כדי לאותת לעזרה במצב חירום.

אם אתם מחפשים פנס צדדי יותר, פנס Fenix ​​PD35 TAC עשוי להיות אופציה טובה. פנס זה יכול לשמש כפנס יד או ניתן להרכבה על חפצים שונים. יש לו אלומה בהירה ויש לו גם פונקציית SOS strobe.

עוד פנס מעולה הוא פנס יד P3CORE של לדלדנסר. מדובר על פנס קטן במיוחד, והקומפקטיות הופכת אותו לאחד הפנסים הנוחים ביותר בשטח. לפנס יש מערכת פוקוס מתקדמת וקליפ שמאפשר לחבר אותו לחולצה במקרה שאתם יוצאים למסע או כל דבר אחר.

לסיכום

אין ספק שפנס הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת איתכם לכל קמפינג. פנס טוב יעמוד לרכשותכם ברגעים רבים במהלך הקמפינג שלכם, לכן לא כדאי להתפשר על פנס איכותי, וכיום החברות הגדולות עושות פנסים איכותיים במיוחד שמאפשרים לכם למקסם את השהות שלכם בשטח, הן מבחינת זמן סוללה והן מבחינת איכות תאורה.

לא משנה בסופו של דבר באיזה סוג פנס תבחרו, וודאו שהוא עמיד ובעל אלומה בהירה. תכונות אלו יסייעו להבטיח שאתם מוכנים לכל דבר בעת קמפינג בחושך.

מצאתם את המאמר שימושי?
שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו