מה המכונית הכי יקרה שתמצאו על כבישי הארץ?

בארצנו הקטנטונת רוויית הכבישים, אתם אולי לא תראו הרבה רכבי יוקרה ורכבי ספורט איכותיים כמו באירופה ובעיקר בארה"ב. רוב הזמן תראו מתגלגלים בכבישי ארצנו רכבי ליסינג, רכבי משפחה, קרוסאוברים וכו',

אבל.. מדי פעם אפשר לראות איזו מכונית יוקרה טסה לה על הכביש. אז איזו מכוניות יוקרה פופולריות יחסית בישראל?

קודם כל – למה אין הרבה רכבי יוקרה וספורט בישראל?

אז הסיבה העיקרית שרכבי יוקרה מהירים הם לא פופולריים בישראל, זה בגלל שהתשתיות והחוקים לא מאפשרים לרכבים כאלו לפרוח.

הכבישים צפופים ופקוקים רוב שעות היום, והחוק מאפשר נהיגה ממוצעת של 100 קמ"ש ברוב כבישי הארץ, כאשר במקומות אחרים בעולם אפשר לנסוע הרבה יותר מהר..

ובנוסף, התשתיות מאפשרות שיוט אידיאלי בכבישים, כך שלמי שיש מכונית יקרה ומהירה, הוא באמת יכול לנצל אותה ולנהוג בה כמו שצריך.

אז.. המכוניות היקרות בארץ:

אאודי R8

אאודי הוא מותג יחסית פופולארי בישראל. וה- R8 היא אחת מהמכוניות היותר משובחות שתמצאו על הכביש. למעשה, המכונית משווקת בארץ וניתן לראות אותה מפעם לפעם אם כי לא יותר מדי, בגלל תג המחיר הסופר יקרה שלה – לא פחות מ- 1.5 מיליון ש"ח, בין המכוניות היקרות בישראל.

ה- R8 מספקת ביצועים בלתי רגילים עם מנוע בנפח 5200 סמ"ק שמייצרים לא פחות מ – 540 כוחות סוס.

מרצדס CLS 350

עוד מכונית פופולרית יחסית כבישי ישראל היא המרצדס CLS 350, שמגיעה בתג מחיר הגיוני בהרבה מהאאודי R8, עם מחיר ממוצע של 720 אלף ש"ח לגרסת בסיס.

היא מגיעה בגרסת 2.0 ליטר או 3.0 ליטר, כאשר הגרסה החזקה יותר.. ה3.0 ליטר מגיעה עם לא פחות מ- 367 כוחות סוס והנעה כפולה, שהופכים אותה לחיית כביש מהירה.

האם גם אתם יכולים לקנות רכב ספורט יוקרתי?

אז אם אתם חולמים על רכב ספורט יוקרתי, אתם יכולים להגשים את החלום הזה. וזאת בעקבות מסלולי מימון רכב בהם תוכלו לקנות כמעט כל רכב עם קבלת הלוואה וחלוקה נוחה של התשלומים.

מצאתם את המאמר שימושי?
שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו